پلاس‌ـیجات یک آل‌احمد عصبانی

چرندیات یک بدیعی

برای یادداشت های روزانه در پلاس؛ آن‌هایی که ارزش ماندگار شدن رو داره بعضا

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

ربیعی و سبزها

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ق.ظ

رونوشت به #سبزیهای_دورخورده  
#عذرخواهی_فتنه_گران_88
در تصویر میبنید که میرحسین توسط ربیعی در حال دور خوردن عست! :))

ربیعی و میرحسین

وزیر پیشنهادی تعاون و کار و رفاه اجتماعی ( #ربیعی ) ادامه تاکید کرد: من یک پاسدار بودم و به گذشته خودم افتخار می‌کنم و به نظرم مخالفان باید این مسئله را به عنوان نقطه قوت مطرح کنند.
وی افزود: مباحث مطرح شده درباره امنیتی بودن کابینه نکته‌ای است که به تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه علیه کشور ما تبدیل شده است و من از این بابت بسیار متاسفم.

ربیعی در ادامه گفت: من و تمام دوستانی که به عنوان وزرای پیشنهادی معرفی شده‌ایم، با اعتقاد کامل به فرمایشات مقام معظم رهبری در هر زمینه‌ای و بخصوص انتخابات آماده به خدمت هستیم و این نظریه رهبری درباره تبعیت همه اعضای کابینه از قانون نکته‌ای است که تمامی اعضا به آن اعتقاد دارند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: شخص خود من چیزی جز انقلاب ندارم و حیات و جان من با انقلاب و عزت نظام پیوند خورده و هویت دیگری جز این ندارم.
وی افزود: خطاب به مردم شریف ایران که مخاطبان اصلی وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی هستند، نیز می‌گویم شما قبل از تولد تا حتی بعد از مرگ با این وزارتخانه سروکار دارید و من قسم می‌خوردم که در صورت بدست آوردن رای اعتماد مجلس از مسیر ارزش‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب خارج نشوم، از رنج مردم بکاهم و لبخند را بر لبان بچه‌های کارگران بنشانم. همچنین رنج بازنشستگان و معلولان را کم می‌کنم ضمن اینکه به ساده‌زیستی و همراهی با تهیدستان ادامه خواهم داد، هرچند معتقدم حمایت از کارآفرینی با ساده‌زیستی مغایرتی ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی